Červenec 2009

Lordi - Hard Rock Hallelujah

30. července 2009 v 21:49 | Sherin |  Různá videa
Omlouvám se, že jsem se neozvala dřív, ale neměla jsem moc času a přiznávám se že ani moc chuť. V Paříži bylo dobře, sice občas pršelo, ale v mých Steelkách se dalo vydržet všechno :) dokonce i docela velký vedro. Momentálně nemám nějak náladu se rozepisovat a nemá ani na to myšlenky, protože zrovna píšu povídku a ještě jeden jiný trošku delších příběh, takže jsem myšlenkama někde v jiných světech. Abych se dostala k témata dnešního článku. Na dnešek jsem pro vás připravila písničku, která asi všichni znáte, ale možná se najdou i tací, kteří ji neznají. Jedná se tedy o písničku Hard Rock Hallelujah od Lordů. Takže už dost keců a jděte poslouchat.

Opět se loučím!

21. července 2009 v 21:04 | Sherin |  Deník
Moi!

Dnes mám musím s přetěžkým srdcem oznámit, že od zítřka se nebudu opět nalézat ve virtuálních sférách. Budu v Paříži. Tentokrát vás ale neopustím nadlouho, v pondělí jsem již zpátky. Doma budu už v neděli, ale to až pozdě večer, kdyžtak můžete čekat, že sem něco přidám, spíš však ne. Původně jsem na dnešek plánovala druhou část fotek z dovolené, ale to jsem vybrala mám bohužel na počítači, ne na notebooku, a ten mám bohužel zavirovaný. Nezoufejte, někdy se jich dočkáte. Takže se zatím loučím!

Střihoruký Edward - Introduction

20. července 2009 v 20:31 | Sherin |  Různá videa
Moi!

Dnes Vám přináším krásnou písničku z ještě krásnějšího filmu a to Střihoruký Edward. Nevím co více k ní dodat, myslím, že hudba mluví za vše, snad jenom, že se omlouvám za video k písničce, je to vystřižené z filmu, ale možná je to tak lepší :) Takže už dost řečí a vychutnejte si tuto krásnou skladbu.

Fotky z Korsiky

19. července 2009 v 19:00 | Sherin |  Deník
Moi!

Jsem po obědě neměla moc co dělat, tak jsem si řekla, že se pustím do vybírání fotek z dovolené sem na blog. Nakonec to nebylo tak těžké, jak jsem si myslela, protože když pominu fotky, které jsou nepovedené nebo rozmazané, fotky s rodičema a bráchou nebo co jsem fotila jentak pro sebe, tak z toho zbytku už byl snažší výběr. Přesto se mi zdálo cca.50 fotek na jeden článek moc, takže to udělám tak, že to rozdělím do dvou. Dneska to budou fotky z Korsiky. A další část bude Itálie. Takže dost mých keců a tady jsou fotky.

Západ slunce z trajektu

***
Já na trajektu (ta fotka se mi líbí, protože tam nejsem skoro vidět =D)

První pohled ráno z trajektu na Korsiku

Další pohled na Korsiku z trajektu

***
Pohled na záliv od naší chatky při setmění

Pohled na záliv od naší chatky dopoledne

Ptáci ve voliéře u bazénu (nevím jaký druh ptáků to byl, možná andulky)

***
Táta spravující světlo nad verandou xD

Nůž jakožto nástroj na opravu a kryt od světla

Výlet do města Bonifacio

Bonifacio-útesy nad mořem

Bonifacio-útesy

Bonifacio-pouliční osvětlení xD

Bonifacio-racek v odpadkách xD

Pláž

Západ slunce a červánky od nás z verandy

Kostel v Porto Vecchio

Pohled do krajiny po cestě k bazénu

Bazén

Trajekt, kterým jsme jeli na Korsiku i z Korsiky

Doufám, že se Vám fotky líbili. Jestli ano, tak se můžete těšit na další várku z Itálie. A když, tak můžete alespoň doufat, že ty příští budou možná lepší :)

Jsem zpět!

18. července 2009 v 14:42 | Sherin |  Deník
Moi!

Jsem tedy zpět. Vrátila jsem se sice už ve středu pozdě večer, ale nějak nebyl čas (a přiznávám se, že se mi i trochu nechtělo) sem napsat. Ve čtvrtek jsem v poledne šla do města něco zařizovat a pak s rodiči do kina na Harryho Pottera. A včera jsem uklízela. Málem jsem u toho chcípla, protože když člověk obývá pokoj se střešními okny, tak je to peklo, když tam svítí slunce. Takže přibližně 100°C a já chtěla reorganizovat celý pokoj, málem i včetně nábytky. Prostě sebevražda. Ale přežila jsem :)

A teď se vrátím k těm 14 dnům, co jsem tu nebyla. Ani nevím přesně co psát. Bylo to překrásné. Korsika je hodně podobná Francii, ale i trochu něco z Itálie se zde najde, protože Korsika patřila až do roku 1768 Itálii. Trochu jsme byli zaraženi polohou našeho domečku, který měl být pár schodů od moře a museli jsme chodit kilometr z prudkého kopce a zpátky samozřejmě zase do kopce. Když už jsme se ale k tomu moři doplazili, stálo to za to. Pláž, kde jsme byli, byla v zálivu, takže moře bylo teplé a klidné. Párkrát jsem tam sice také vlezla, ale spíš jsem fotila, protože krajina byla krásná. To, že jsme bydleli na kopci, mělo však jednu obrovskou výhodu. Dechberoucí výhled. Nejvíce jsem si užívala západ slunce se svým foťákem. Celkově celou dovolenou jsem strávila s foťákem v ruce. Na to je vidět i počet fotek, které jsem pořídila, přibližně něco okolo 1300 fotek. Zdá se Vám to hodně? Mně ani ne, když jsem fotila každý šutr (:D). Na Korsice jsme se podívali ještě alespoň do dvou nejbližších měst, Porto Vecchia a Bonifacia. více se nedalo za týden stihnout. V sobotu ve tři hodiny odpoledne jsme už zase jeli trajektem zpátky. Z pátka na neděli jsme přespali kousek za Pisou a v neděli tam vyrazili. Zjistila jsem, že nejenom šikmá věž je šikmá, ale i vedlejší dóm se jim nějak nepodařilo postavit rovně. Potom, již později odpoledne, jsme se vydali do asi 100 km od Pisy vzdálené Volterry. Snad ani slovy nedokáži vyjádřit, jak mě toto toskánské městečko uchvátilo. Doslova jsem se do něj zamilovala. Za ten den jsem vyfotila snad nejvíce fotek. Dokonalé úzké uličky, auta turistů musela zůstat před hradbami, takže nikde tuny projíždějících aut, což bylo při focení velké plus. Ale nejvíce na mě zapůsobila ta atmosféra. Nevím, jak ji popsat, to musí člověk tak nějak cítit. Ale cítila jsem, jak ze všech zdí doslova dýchá ta historie a zároveň i zvláštní druh pozotivní energie. Prostě nevím, jak to říct, takhle to zní divně. Ale každopádně to bylo nádherné, někdy bych se tam chtěla vrátit :) Na večer jsme dojeli do Florencie. Druhý den jsme začali u Pallazo Vecchio, před kterým stojí socha Michelangelova Davida (samozřejmě ne pravého), pokračovali k Ponto Vecchio (který teda není tak krásný, jak všude říkají) a směřovali k dómu Santa Maria del Fiore (ten zpravil špatný dojem z Ponto Vecchia). Okolo páté hodiny nás už všechny bolely nohy a byli jsme unavení, tak jsme se šli už jenom projít, navečeřet a zpátky do hotelu. Večer jsme se ještě rozhodli, že zůstaneme o den déle, takže další den jsme se šli dopoledne podívat do kostela Santa Croce a od jedné hodiny do galerie Uffizia, kdejsme byli až do pěti hodin. Fotit se tam nesmělo, ale to bylo snad jedině dobře, jak se tak znám (:D). Táta by chtěl ještě potom někam, ale po celých dnech chození jsme radši šli do hotelu a v devět hodin jsme odpočatí vyrazili se ještě podívat do noční Florencie. Toho nelituji i přesto, že mi málem upadly nohy.

No nic, radši bych už měla končit, protože vidím, že jsem se poněkud rozepsala, a to jsem původně plánovala jenom krátký jeden odstavec. Holt tak to dopadá, když se nekontrolovatelně rozepíšu. Ale to jsem zdaleka sem nenapsala všechny zážitky. Ono i todle stačí. Vůbec ten, kdo to dočte, má 100 bodů. Já být váma tak nevím, jestli bych měla sílu a chuť to číst :D No nic, už zase píšu něco dalšího. Ještě než ve středu opět odjedu (tentokrát už jenom na týden) sem dám nějakých pár fotek, věřte však, že nebude lehké je vybrat, protože vybrat pár fotek z 1300 není zrovna snadné. Snad to nějak zvládnu.

Loučím se....

1. července 2009 v 23:07 | Sherin |  Deník
Moi!

Takže s těžkým srdcem Vám oznamuji, že vás v rozsahu internetového světa na 14 dní opouštím. Budete se muset tedy 14 dní obejít bez mých nezáživných keců. Ano, radujte se, máte ode mě na chvíli pokoj. Jedu si užívat válení se po plážícha odpočinku na krásnou Korsiku :) Ne, o válení na pláži mi nejde. Spíš se těším na focený překrásné krajiny, kreslení, čtení knížek a třeba i psaní vlastních příběhů, když mě políbí múza, a celkově na přemýšlení nad vším, na co jsem neměla čas v době školy. Takže Vás opouštím. Vracím se ve středu 15.7. (počítám-li dobře), vrátila bych se dříve, ale chceme projet pár italskými městečky, takže se vracím až ve středu. Tak zatím sbohem.

Lady Symphonia

1. července 2009 v 9:50 | Sherin |  Různé obrázky
Moi!

Tak po delší době zase přináším nějaké ty obrázky. Všechny jsou od jedné autorky z Deviantu, nedávám je sem všechny, takže zbytek si můžete prohlédnout tady: Lady Symphonia.

Tak to by pro teď stačilo asi. Doufám, že se vám obrázky líbily. Někdy zase sem dám další, slibuju.